בית | שרותי אדמניסטרציה
שרותי אדמניסטרציה
המשרדיה מספקת לכם במיקור חוץ את שרותי המשרד הנחוצים לעסק, ביעילות ואמינות:
-
מענה למיילים ותיוק דיגיטלי.
-
ניהול מערכות מידע ספציפיות לעסק.
-
מערכות ניהול מידע – סאפ, פריוריטי ועוד.
-
תקשורת שוטפת מול לקוחות, ספקים ושותפים עסקיים.
-
עבודה מול גורמים ממשלתיים, מוניציפליים, ורשויות (ביטוח לאומי, מע"מ ועוד).
אנו יוצרים עבורך עולם של משרד וירטואלי מותאם אך ורק לעסק שלך.
שירותי משרד מרחוק ברמה שלא הכרתם, תשלום רק עבור זמן עבודה בפועל,
ללא עלויות מעסיק, זכויות סוציאליות, ימי מחלה, חופשה, או השכרת משרד.
במשרדיה כל הזמן חושבים ומייצרים פתרונות שיורידו עומס ובלבול בעסק, שיסייעו להתייעל ולהתמקד
בדברים החשובים לעסק לפיתוחו. אנו מעניקים גיבוי אישי, מקצועי ומדויק. המטרה שלנו פשוטה:
להיות נגישים וזמינים בכל עזרה. יצירת חוויית טובות ושירות בסטנדרט גבוה.
במשרדיה אנו מאמינים בשמירת סודיות, אמינות, אדיבות וקפדנות נטולות פשרות.
הקפדה על דברים קטנים כגדולים. והכי חשוב - חיוך שלא נגמר.





